2012. február 2., csütörtök

Laza nap:)

Ma hajnalban még hidegebb volt mint szerdán. Húúúh, és állítólag még tetőzni fog. Észre vettem, hogy tök nagy reklámot csinálnak a hétvégi havazásról. Kb. mindenki arról beszél..: "Hallottad?...Tudtad?...hogy országszerte havazás lesz hétvégén?.." Úgy csinálnak mintha még nem lett volna ilyen hideg, meg hó. :) Reggel a busz is késett 5 percet. Mire beért már mindenki tiszta ideges volt, majd le fagytunk. Leülünk annak a reményében, hogy majd felmelegszünk...lósz.rt. A buszsofőr nem volt képes bekapcsolni a fűtést. Spóroljál bmeg.... Már fájt a lábam annyira átfagyott. Nagy nehezen kibírtuk a fagyos utat. Suliba azért melegebb volt. Rögtön rátapadtam a radira.  
A nap egész laza volt. Vendéglátásból gyorsa írtam egy dogát, amire meg is kaptam a jegyet, 5. :) Infónk elmaradt így az utolsó 5. órát előre hozták a 4. órába. Azaz 4 órám volt. Juppii. Örültünk. Aztán Brigivel és Petrussal voltam a vonatkertben. Utánna elmentem vettem magamnak új melltartókat. A 12.40es busszal jöttem haza. Itthon fura volt, hogy ennyi időm van...:D így nézelődtem a neten fotós blogokat. Aztán megjött Anyuci és csináltam gyors egy tésztasalátát.

Összedaraboljuk az alapanyagokat, megcsináljuk a tartárt, kifőzzük a tésztát és a végén összekeverjük mindezt. Ésss kész is. Nagyon szeretem, be is vacsiztam belőle.:P:) Az előbb beszélgettem kicsit Édesemmel, nemsokára Zumbázok egyet aztán elteszem magam holnapra.:) 

A napokban egy hálószerű felsőmet kifeszítettem és arra aggasztgattam rá a fülbevalóimat. És tök jót mutat, meg praktikus is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése