2012. február 6., hétfő

Havas kabinet

Te jó ég ez a mai nap. A reggelem rettegésbe telt.:D Reménykedtem, hogy nem fognak indulni a buszok. Hát sajnos indultak...6:20...Az utak szörnyűek voltak, de azon akadtam ki a legjobban, hogy a legdurvább Baján volt. A falvakban jobban járhatóak. Nem semmi. Szakácskabinettel kezdtük a napot szokás szerint.  Petrussal voltunk lent vételezni az étterembe. Majd lefagytunk és közbe a kezünk is leszakadt a sok zöldségtől. Aztán a tanárnő kiosztotta a kajákat és aztán indult a munka...



 Az első képen brassói látható, gondolom nem volt enéhz kitalálni. Brigi és Timi készítette, fú nyami jó fokhagymás volt.:) Aztán a második képen a mi bácskai rizses húsunk látható, ami kicsit paprikás lett, de egyébként finom volt az is. A harmadik képen Móni és Martina kajája van, aminek még mindig elfelejtem a nevét...:D Az utolsó képen pedig magyaros szűzérmék pirított burgonyával, amit Bandi és Matyi készített. Ma beettünk. Főként krumpli volt nagy mennyiségben.:D 
 Délben átmentünk pincér kabinetre. Megbeszéltük a tanár úrral, hogy ne kelljen 3ig maradni a havazás miatt...jó lenne időben haza érni. Így felszolgáltunk, ettünk, elpakoltunk és eljöhettünk. Legalábbis én mert ment a buszom. A 12:40es busszal haza tudtam jönni, aminek tök örülök.:) De vár rám egy halom tanuni való szerdára, így neki is állok. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése