2012. február 8., szerda

Munkanap.

Ez a mai nap eléggé fárasztó volt. Reggel apu elvitt minket munkahelyre. Mert egyébként gyalog mentünk volna. Ilyen időben nem mertünk biciklire pattanni.
Jogos. Ma sokat ügyködtem bennt. A napot tojás tisztítással kezdtem...nem szeretem csinálni, mert a kezem totál kikészül a vegyszertől. Aztán én csináltam a rántást a levesbe, majd a habarást is, és később a rizst is én csináltam és tök jó volt, igaz eléggé elfáradtam a nagy mennyiségű étel kavargatásában, de nem baj...egy kis kondi. Ma csak délig voltam. ...Itthon lapátoltam havat, meg elmosogattam anyucinak.
 Tanultam is holnapra. Aztán megéheztem és megkívántam a hagyma karikát és a sült krumplit. Hmmm...így nekiestem pucolni, meg panírozni. És seperc alatt kész volt a friss és finom vacsorám.:) annyit csináltam, hogy még egy adag lett. Kitettem, hogy nyugodtan megeheti valaki. Mindenki azt mondta áááh nem kérek köszi. Aztán az előbb voltam kinnt és már alig van kaja a tányéron..Nyeheheee :) Jhajjj, alig várom a hétvégét, hiszen Pénteken születésnapom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése