2012. február 29., szerda

Remélem lassan megérkezel Kedves Tavasz!

Azt hittem, hogy ma egész nap borongós idő lesz, ezért reggel esernyővel indultam suliba. Felesleges volt, de bezzeg mikor nem viszek akkor meg szakad az eső, nem baj..:) Fú ma olyan jó kellemes idő volt, igaz a szél szét fújta a fejem, de nem volt hideg és ez a zord februári hónap után jól esik a tavaszias idő.:) Délutánra még a napocska is kisütött, így a kedvem is napos és vidám volt. Remélem ti is így élvezitek a szép időt.:) Be happy!

Ma 5 órám volt, ezen a héten végig annyi lesz. Szuper! :) Jaaa és meg van az első egyesem...Vendéglátásból. De nem aggódom úgyis csak 5-öseim vannak, elfér. Egyes nélkül pedig nem diák a diák nem?:) Holnap írunk belőle dogát, mivel mindenki kapott ma egyest...Na majd holnap kijavítom. Suli után lyukba voltam Renátóval beszélgettem, aranyos volt várt velem egy kicsit, így gyorsabban telt az idő. Aztán 6. óra után találkoztam Édesemmel. Közbe összefutottunk Martinnal is, rég láttam.:) Beültünk Centrálba és beszélgettünk. A szokásos buszommal hazajöttem.5re hazaértem, beszélgettem édesanyámmal <3, majd nekiálltam tanulni a vendéglátást. Elmondom majd 2 óra volt...pffúú tök örülök, hogy kész vagyok vele.:) Most voltam fürödni, lassan irány az ágy és a jól megérdemelt tvzés.

4 megjegyzés:

  1. Már jön a tavasz ne aggódj :) Én is őt várom, és ha a szemeim nem csalnak, most is hét ágra süt a nap odakint és tavaszias idő van :D Rögtön jobb az ember kedve tőle :) Csak vigyázz a tavaszi fáradtsággal ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Noémi! :) Hát remélem ilyen idő lesz most már. Ezek a hülye betegséges is eltűnnek végre.:) Vigyázok és te is remélem jól vagy! :) Puszi!

    VálaszTörlés