2012. március 1., csütörtök

Átlagos Csütörtök

Igen igen ez egy ilyen átlagos csütörtök volt De élveztem. A délelőtt nagyon lassan akart elmenni. Annyit köhögtem, már nagyon elegem van belőle. De nem vagyok egyedül az osztályba még rajtam kívül ketten köhögnek szóval szinkronba nyomjuk.:D Egész nap stresszeltem a vendéglátáson, már túl akartam lenni azon a fránya dogán. Erre 5 órába írtuk nem a másodikba...na fasza... Kicsit lehet elkapkodtam, de próbáltam röviden a lényeget írni, ígyis vagy 2 oldalt írtam..5ös legyen! Az kell! :) 
 5 órám volt, ahaz buszoztam. Tyű ma is gyönyörű idő volt. Főleg délben van a legjobb idő és én akkor sétáltam haza. Nagyon élveztem. Szívtam magamba a D vitamint. Mikor haza értem kiderült, hogy este halat főzünk, így még jobb lett a kedvem, nagyon szeretem a halászlevet. :) A legjobb az én apukámé!!!(számomra) Megjött anyuci is, beszélgettünk, zenét halgattam, gépeztem. 6ra pedig kész lett a halászlé. Hmm nagyon jót ettünk, jól esett.^^ Holnap megyek Kicsimhez előkészülünk a kick-box versenyre. Aztán szombaton rendezvényem van, dolgozom. Szóval valószínű majd csak vasárnap fogok jelentkezni legközelebb. Jó hétvégét mindenkinek!! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése