2012. február 8., szerda

Smile :)

No hát...ez a hó mire elolvad...Szerintem lesz 2 hét minimum, főleg ha ráesik még egy kis ráadás. Hallottam, hogy hétvégére megint mondja a havazást. Nagyon szuper. Félreértés ne essék én szeretem a havat, szerintem gyönyörű ilyenkor a táj, csak buszozni nagyon sz.r így. Meg a latyakba beázik a csizmám és akkor egész nap tocsogok. Szóval kedves "Hó" szép volt jó volt veled, de mostmár elég volt. :) Ma a suli nehézkesen indult. Becsengetéskor csak ketten voltunk Matyival.:O De aztán késéssel megjöttek a többiek. A buszok és vonatok miatt sok a késés meg a hiányzás.  
 Írtunk ma marketingből, 5-ös lett.:) De a héten még két doga várható. Sőt lehet, hogy abból 3 lesz. Remélem élelmiszerből nem kap görcsöt a tanárbá, hogy neki most dolgozatra fáj a foga. 6 órám volt, utánna rohatanm Szt. Lászlóhoz. Tali Édessel. Odaadta a születésnapi ajándékomat. Igaz, pénteken lesz csak...de ma vette meg így rögtön meg is kaptam. Nagyon örültem mindennek.^^ Egy gyönyörű barna sálat és egy rózsás kitűzőt kaptam, éééss egy vörös rózsát, mert szeret. :)



Köszönöm Édesem még egyszer!:)Bementünk Centrálba. Kóláztunk, beszélgettünk, love'n peace. Aztán elsétáltunk a kismalomhoz. Útközbe hülyéskedtünk a hóba...-.- Kis dilisem, de pont így szeretem..:D Fél5re értem haza. Mindenki itthon van, jó érzés erre hazajönni. Anyuci és apuci sürgött forgott a konyhába. Anyu rántott ki gombát, apu pedig főzött egy jó kis gombapörit. Nyamm, szóval meg volt a nagy közös vacsora is. Tele vagyok. :) Holnap pedig már Csütörtök juhúú. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése