2012. február 4., szombat

Snow.

Pénteken meglepődve néztem, hogy esett hó. Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan ideér a nagy havazás. Ráérhetett volna még.:/ Mindenesetre jól felöltöztem és elindultam a buszhoz. Aznap végre volt fűtés a buszon. Látszott...más buszsofőr...ennyi. :) A suli nagyon unalmas volt, azt hittem soha nem ér véget. 5 órám volt, utánna Brigivel voltam a kupolánál, beszélgettünk.:) Aztán ő elment a vonathoz én pedig bementem melegedni a kínaiba, addig nézelődtem kicsit. Édesemnek 6 órája volt, utánna beugrottunk a Centrálba egy kólára, aztán pedig elmentünk a malomba kajálni egyet.:) 
 Kellemes meglepetés fogadott minket. Ott volt Erik és Anett. Így csatlakoztunk hozzájuk. De sajnos Anettnak lassan mennie kellett kabinetre.:/ De azért Erik ott maradt velünk.:) Aznap magyaros pizzát ettünk pepperoni-val. Hát nagyon fini volt de a calzone még mindig a legjobb számomra.:) Tök jót dumáltunk, meg jó volt bent lazulni a melegben és közben nézni a havazást. 
 4 fele elindultunk buszhoz. Kiderült hogy nem 25-kor hanem 35-kor indul. Szuper, így többet ácsorogtunk a hidegben. Annak ellenére,hogy tiszta havas volt az út a buszsofőr eléggé hajtott, meg előzgetett, bevallom kicist be voltam sz.rva.:D De karcolás nélkül haza értünk. Itthon halászlé illata fogadott minket. Épp akkor forrt, szóval nyamm volt fincsi vacsora, borral. Aztán elkészültünk és kimentünk a Bosziba. Lightos beszélgetős este volt. És boldog névnapot az én drága batyikámnak és minden Balázsnak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése