2012. február 13., hétfő

Work°

Kár, hogy ma nem vittem a fényképezőgépemet a munkahelyre. Pont ma tartották a farsangi bálat az ovisok. Sok sok sütemény, beöltözött gyerkőcök, zene, tánc, móka -kacagás.:) Micsoda fényképeket lehetett volna csinálni. No de késő, bántam is rendesen. Pedig nagyon édesek voltak a jelmezekben. Volt katicabogár, teknősbéka, rengeteg királylány meg tündér...a többire nem nagyon emlékszem, meg néhol nem tudtam eldönteni, hogy ki micsoda.:D 
 A napom egész gyorsan eltelt. Teljesen kiáztak a kezeim. Ma kicsit sok volt a mosogatnivaló. De hát előfordul...Ma már volt Gábor is. Meggyógyult a kolega.:D Szóval ment a hülyéskedés meg röhögés. Ha a fiúk ott vannak folyton megy a hülyeség..:D Ma zöldséges leves volt meg milánói. nyamm. 4kor jött anyuért és értem apuci kocsival,szóval nem kellett sétálnunk.:)
Örömhír: Hazatért "Gyilkos" az én drága öreg kandúrom. Lassan 5 éves.<3  Már azt hittem, hogy nem él, de még erős és egészséges cica.:) Jaaa és tegnap úgy bealudtam este a hamupipőkén,...hogy hajnali 5kor keltem csak fel, hogy hoppá még megy a gépem..:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése