2012. február 14., kedd

Kabinet

Reggel úgy éreztem mikor megcsörrent az ébresztő, hogy nekem most azonnal aludnom kell tovább. Annyira álmos voltam, pedig előző este már 9kor aludtam. Ajh...Ráadásul reggel tiszta hidegek a szobák...Bárcsak jönne már a tavasz. Ma kabinetünk volt. Kaptunk marha husit, így ma abból készítettünk kajákat. 
 Ketten Petrával borsos tokányt készítettünk tarhonyával. Na hát a tarhonyát eléggé elcsesztük, de hát elsőre előfordul..^^ De a tokány fini lett, nekünk nagyon ízlett. Volt még marhapöri, hagymás rostélyos, bélszín budapest módra rizzsel és burgonyával. Fú a hagymás rostélyos nagyon ízlett. Egyszerű és mégis nagyon finom étel. Ma sokáig elidőztünk a főzéssel, mert a marhának sok idő kell. Ügyesek voltunk ma is! 
 Fél 12 fele átöltöztünk és átmentünk pincér kabinetbe. Romfa tanár úr jó időbe ott volt már. Megbeszéltük, hogy mi lesz. Brigi hazament délbe, Bandi meg Matyi pedig lementek az étterembe segíteni. Így csak 5en voltunk elméleten. Megcsináltuk az angol felszolgálást, ettünk, aztán elpakoltunk és elméletet vettünk, átbeszéltük a menükártyákat, eszközöket... 

3kor lettünk elengedve kereken...Persze, hogy így lekéstem a 2:50es buszt. Várnom kellett így 45 percet a hülye buszra. Lementem az étterembe Brigihez és együtt vártunk. Nemrég vacsiztam, megyek fürdök egyet és megnézem a Suzy és tekergőt.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése