2012. március 11., vasárnap

Dájóóó hétvége.

A Péntek jól indult. Laza óráink voltak, sok névnapi köszöntést kaptam az osztálytársaktól, barátoktól, sms, telefon, facebook. :) Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek! Még a sulirádióba is bemondták, hogy boldog névnapot a Fanniknak. :) Nagyon éreztük a hétvégét a padban, mert mindenki be volt hülyülve. "öntét" -family guy. Csomót röhögtünk a csajokkal, sőt ez inkább már visítás meg sírás volt. Idegesítőek lehettünk. 6 órám volt, suli után csoportosan a lyukba voltunk, majd elindultam a Szent Lászlóhoz, mert Édes akkor végzett.
 Mikor találkoztunk kaptam tőle virágot.:) (nem tudom megmutatni mert már eléggé összefonnyadt). Aztán elmentünk turiba kaptam egy kék hosszú ujjú felsőt. Elsétáltunk mamájához, kaptunk bort meg pálinkát, majd hazamentünk Andrással. Ettünk pár falatot, majd bedőltünk pihizni, tvzni, meg beszélgettünk. Átjött délután Dobó, de nem volt sokáig. 9re pedig átmentünk Petihez. Szokásos csapat volt. (Gili Gábor Márk és Én). De jó volt, lightosan, de megünnepeltük a névnapom.:) 1 fele feküdtünk le aludni.
Szombaton 11 fele keltünk. Mire felébredtünk nem volt otthon senki. Pestre mentek. Így miénk volt az egész ház, juhú.:) Néztük a tv-t, elkezdtük letölteni a rejtélyes szigetet, majd lementünk a konyhába és neki álltunk ebédet csinálni. Sütöttünk krumplit meg sajttal töltött pulykamellet. Édes csinált tartármártást én pedig zöldséges salátát. Ittunk hozzá fehérbort és teljes volt minden. Finom és egyszerű kis ebédet csináltunk.:)
Ebéd után kicsit rendet tettem, aztán néztük a national-t, tök durva sorozatok mentek. Este megnéztük a filmet, amit letöltöttünk, de eléggé ratyi volt. Egyszer meg lehet nézni nagy nehezen. Pedig tök vártam...na mind1. Mikor végeztünk még ment a Karib tenger kalózai. Aztán south park. Simi, szeretgetés. Nagyon jó kis hétvége volt.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése