2012. március 13., kedd

Munkanap után csajos este :)

Hétfőn dolgozni mentem. Aznap sok mindent csinálta. Kicsit előredolgoztunk a többi napra. Csináltam salátát, káposztából. Meg csirkecombot is pucoltunk. Pincérkedés", de aznap délután nem mosogattam annyit. Jó volt mert, néha már annyira fáj a derekam a sok hajolástól..:/ 4-kor végeztem. Jaaa tényleg az aznapi menü asszem csirkeragu leves meg grízes tészta volt. Fúú a leves nagyon fini volt, azt ettem vacsorára.:) 
 Vacsi után egy órával ismét tornáztam egyet. Hát nem meghúzódtam?! A combom belső része meghúzódhatott vagy nem tudom. Azóta fáj, de már nem olyan vészes. Na Patri ehhez te értesz.:D Mit tanácsolsz? Meg mitől lehet ezt? 
Aztán a torna és a fürdés után anyuval csajos estét tartottunk. Megnéztük a Jack és Jill-t, ettünk milka csokit, mogyorót, almát. Mert ilyenkor megérdemeljük.:D Befeküdtünk 9kor tvzni, de fúú én úgy bealudtam mint a huzat.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése