2012. március 19., hétfő

Dávodos

 Pénteken annyira szép és meleg idő volt. Olyan jó volt a napsütésre kellni. Átjött aznap Viktor, néztünk tv-t beszélgettünk a teraszon, szívtuk a D vitamint magunkba. Késő délután meg lejöttünk Dávodra. Itthon szokásos trécselés anyucival.:) Vacsiztunk, elkészültem és kimentünk a Bosziba. Batyival, Pepével, Ádival. 11ig voltunk, de jó volt a hangulat rég találkoztunk a Dávodi pajtikkal.:) 
Szombaton 9kor már fent voltam. Édes még aludt tovább. Láttam apuci a kertben van így hátramentem és segítettem egy két dolgot elvetni. Vetettem borsót, meg dugdostam hagymát. Ezzel el is ment a délelőttöm, de azért élveztem.:) Délre kész lett az ebéd, ebédeltünk, majd megnéztük a John Carter-t. Háááát, nem rossz film. Ennyit tudok csak mondani.:/ Este kiültünk kicsit, macskáztunk, majd készülődtünk az estére. 9re kimentünk a bosziba. Kint volt Joci Ádi, majd később Pepe, Martin, Zoli. Ésastöbbi ismerős arc.:) Aznap este ingyenes buli volt. Hát nem volt rossz, ill. na a mi kis társaságunk nagyon jó volt, nem unatkoztunk.:)  A zene annyira nem jött be, de azért táncoltunk is kicsit. :) Hajnali fél4ig voltunk. De én már álmos voltam így hazajöttünk. Jó kis nap  meg este volt!




2 megjegyzés: