2012. március 19., hétfő

Szünet első fele :)

Ne haragudjatok, hogy csak most írok! De a szünetben nem volt alkalmam blogolni. Meg hát jobb is csodálatos időnk volt, megjött a tavasz, bántam is volna ha az időmet a gép előtt töltöttem volna. Pfúú hát nem is tudom hol kezdjem. Rövid és tömör leszek, ill majd kisűl valami. Szerdán 4 óránk volt ünnepség miatt, kaptam a rendezvényért 3000Ftot-Hurá! Jobb mint a semmi. Így abból tudtam venni egy tavaszi tonacipőt, meg egy cicagatyát, majd felteszek a cipőről képet. Találkoztam aznap Édesemmel. Estig nála voltunk. Ott volt Viktor meg Olivér. Velük átmentünk Petihez. Ismét egy laza estén túl voltunk. De a fiúk már 11 fele bepunnyadtak így hazajöttünk.
Csütörtökön korán keltünk, mert jött Édes unokatesója Martin, akinek egy nagyon súlyos betegsége van. Szegénykém nagyon rossz fizikai állapotban van. Járni már nem tud, beszélni nehézkesen, de tündéri fiú nagyon kedves és inteligens. Nagyon nehéz volt kibírni, hogy ne sírjam el magam. Annyira a szívembe lopta magát egy nap alatt. Többet nem szeretnék róla elmondani, mert nem idevaló, de rájöttem amire sokszor rádöbbenek, hogy az egészség a legfontosabb!! A csütörtöki nap Martinnal telt el. Vele foglalkoztunk egész nap. Este 7 fele vitték haza, pedig úgy maradt volna még.
Este még tvztünk kicsit, meg ment a szeretgetés, bújás.:) De gyorsan bealudtunk egymáson, fáradtak voltunk. Hmmm és micsoda csodás napra ébredtünk Pénteken.:) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése