2012. március 25., vasárnap

Hú rettentő fáradt vagyok. Hosszú volt ez a hétvége. Pénteken suli után találkoztam Édesemmel. Elmentünk hozzájuk. Közbe találkoztunk Pepével így ő is eljött velünk. 5fele elment addig kint ültünk a teraszon, beszélgettünk. Miután elment, ebédeltünk, majd lefürödtünk és bedőltünk az ágyba. Tvztünk, bújás volt ezerrel.:) <3 Én 9kor már be is aludtam.
Szombaton fél 8 fele ébredtem mert Édesemnek sulija volt. Megvártam míg elmegy, úgy volt, hogy alszom tovább de nem jött össze. Így felkeltem, kitakarítottam a szobáját, mert miért ne.:D Aztán letöltöttem egy filmet. A tűzön edzett férfi c. filmet, amit Patrícia ajánlott a blogján. És köszi az ajánlást mert tényleg nagyon jó film. Sírtam is rajta egyet. Délután átjött kicsit szabi, de nem volt sokáig. Hazahozta Márkot és ennyi. Este eljöttünk Dávodra. Gyors elkészültünk és mentünk Zolihoz. Alapoztunk 4en. Zoli, Pepe, Márk meg Én. Volt finom vodka citrommal, meg sör, meg bor is meg asszem pálinka. Húh hát megjött a hangulat a bulihoz. Én nem ittam sokat, mert én ugye dolgozni mentem a Csárdába, fotózgattam. Jó volt igaz kevesen voltak, de a mi kis társaságunk jó volt. Csomó fotót csináltam, lehaverkodtam mindenkivel.:D...voltak érdekes arcok.:D 5re értünk haza..Na ez az óra átállítás kikészít. Nem is írok többet mert hulla vagyok, nemrég szerkesztettem pár képet de sok van még.:/ Megyek is pihenek, bocsi az értelmetlen postért. Puszi nektek! :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése