2012. március 22., csütörtök

Ma 4 órám volt. Suli után Petrussal elmentünk a vadvirágba érdeklődni munkaügyben. Pont bent volt a főnök. Akiről azt hittük, hogy egy dolgozó először.:D De jó fej volt, rögtön bele ment mindenbe, adott teefonszámot, meg elkérte a miénket és mondta, hogy majd hozzuk nyáron az együttműködésit és már jöhetünk is dolgozni arra az egy hétre.:) Mert cukrászdába 1 hetet kell dolgozni. Aztán elmentünk Stellába. Ott is bent volt a főnök, aki nagyon aranyosnak tűnt, meg kedvesnek. Vele is megbeszéltük és ő is rámondta az áment. Szóval nagyon örültünk, hogy ilyen könnyen ment.

 Fél 1kor találkoztam Erikkel. Úgy volt, hogy jön Hermi is, de lemondta. Persze nekem nem szólt csak az Eriknek, na mind1.:/ Majd máskor... Azért rohadtul sajnáltam. Rég láttam a kobakját. Erikkel elmentünk a Tom marketbe, vettünk innit, majd kiültünk a déribe és beszélgettünk.:) Volt miről beszélgetni. De szokásosan ment a hülyeség.:D 
 Belógtunk a Sztlaciba, mert nekem nagyon kellett pisilni.xD Vicces volt, de sikerült a hadművelet.:D Visszamentünk dériba, majd 1 óra múlva megéheztünk, így elmentünk a béketérre hambiért. Én rántott sajtos hambit ettem. Amiben csalódtam kicsit, mert azt hittem, hogy husi is lesz benne, mert hogy az alap....de nem az, nem alap...Hiányzott a buci, de azért finom volt.:) 

A fél5ös busszal jöttem haza. Hívott cica, de épp száltam fel a buszra. Hát ilyet még nem láttam....A buszon ment a fűtés....Szét főttem, forró volt a levegő amit belélegeztem. De télen meg minusz 20 fokban, meg nem volt fűtés had fagyjon meg szerencsétlen utas.Ebbe hol a logika? :D Na de azért valahogy csak kibírtam. Itthon beszélgettem anyuval meg apuval és örülök, hogy tök büszkék rám, mert nekem az nagyon fontos.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése