2012. március 27., kedd

Ma mikor csörgött a telefonom(az ébresztő) úgy döntöttem, hogy alszok még negyed órát és a 6:45ös busszal megyek suliba. Hát ezt jól elhatároztam mert simán vissza aludtam.:D De sajna ugye nem sokáig. Még mindig fura ez az átállás. Na mind1. Reggel nagyon hideg volt, szerintem ismét minusz volt. Pedig ajh mostmár ne menjünk vissza a hideg felé! Buszon álltam mivel ez a busz szántóról jön és szántón meg is telik diákokkal.:/ Lyukba benéztem, ott volt mind a két Brigi úgyhogy megálltam velük beszélgetni. A napot szakácskabineten az első tétellel kezdtük. 
Most 3 fős csoportok voltak és minden csoport az első tételt főzte. A 3 fogás egyikéből lehetett választani. Én a leves elkészítését váltaltam. Petra a tiroli almás rétest csinálta, Móni pedig a töltött paprikát. A leves neve-Zalai csirkeleves. Mindenki szerint finom lett, nekem is ízlett.:) El is fogyott az a kis adag. Aztán délre átmentünk a pincér kabinetbe. 
 Volt ásványvíz, bor, kávé felszolgálása. Aztán az ételek felszolgálása angol1-2 módban. Móni a száraz kenyérrel illusztrálta a töltött paprikát.xD Mert az övé kicsit félresikerült.xD Így Petrussal kicsit pózoltunk a betonkemény kenyérrel.:) 

Felszolgálás után írtunk a füzetbe, meg elpakoltunk. Aztán gyakoroltuk a PDA-t. A felelésről meg lecsúsztam, mert ment a buszom. Hazajöttem a 2:50-el, aztán anyuci is megjött. Majd bemelíroztuk a hajam. Már 1 éve nem lett melírozva. Néhol kicsit sok, de így sikerült ez van. :) Lehet ma még jövök egy extra bejegyzéssel.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése