2012. március 28., szerda

Szerda a pajtikkal :)

 De jó kis nap volt ez a mai.:) A délelőtt lassan telt el, de 5 óra helyett csak 4 volt. Háh! :) Suli után összefutottam Gáborral, kicsit beszélgettünk, majd mentem is a kossuthba mert találkozóm volt Erikkel meg Hermivel. Első dolgunk az volt, hogy bementünk a boltba és vettünk inni.Majd kiültünk a déri kertbe. Olyan jó volt a napon sütkérezni kicsit. Hermi be is pirosodott rendesen a napon.:D


  Aztán később elmentünk az Eötvös-be fagyizni. Én gurut meg kinder bueno-t ettem. Most valahogy az édesre fájt a fogam. Pedig mindig gyümölcsöset eszem. Kellemes meglepetés ért minket. Találkoztunk a volt angoltanárnőnkkel Anikó tanárnővel és a kis Rékával.:)
 Tanárnő csatlakozott hozzánk és tök jól elbeszélgettünk. Jó volt nagyon.:) Közbe én körberajongtam a szépséges babát. Játszottam vele, meg csináltam pár fotót róla. Kis fotogén a csajszi.:) Aztán tanárnő beelültette az ölembe, mert be kellett szaladni a dmbe. Örültem neki, babázhattam kicsit. Mennyit nevettem olyan kis édes volt. Tapsoltunk meg ment a csikizés, elfoglata egy kulcscsomó. Tisztára el voltam varázsolva tőle.:) 

Aztán tnőnek mennie kellett. Így mi is megindultunk. Megéheztünk, Erik meghívott minket hamburgerezni. Kész lovag. Még egyszer köszi Erik! :) Visszamentünk déribe és ott folytattuk a napot. Megint ment a hülyeség, csomót röhögtem. Jajh.:) De a 16:35-el jönnöm kellett haza. Lassan minden nap későn érek haza. De nem baj mert Pénteken ismét tali és parti parti.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése