2012. április 2., hétfő

Fél kabinet

Tegnap megnéztem anyucival este a Táncoló talpak 2-t. Háát az első nagyon tetszett. Ahoz képest ez nem jó. A sztori sem annyira érdekes, a poénok sem olyan jók.:/ Egy hatalmas poén van benne amin még 10 percen keresztül nevettünk anyuval.:D Na mind1 én ajánlom mindenkinek, egyszer meg lehet nézni.:) Ma apu ment dolgozni, így én is mentem vele kocsival. De ha vele megyek, akkor háromnegyed 7-re már Baján vagyok...Így volt ez ma is. Elmentem boltba, vettem egy ilyen bazi nagy rántott húsos szendvicset.:P 350 Ft volt.
 Felhívott Brigi, hogy nincs-e kedvem vele kimenni a lyukba. Így lementem. Beszélgettünk, volt miről, aztán 8kor kezdődött a kabinet. Ma munkafolyamatot írtunk ismét. Aztán tnő kikérdezett egy két tételt. Ma nagyon elemében volt a  társaság, nem lehetett lelőni.:D Egy darabig még élveztem, meg vicces volt, de amikor már huszadszorra kérdeznek vissza, hogy mi?!, akkor már fogtam a fejem..-.- :D 
 A 11:40-es busszal jöttem haza. Útközben fotózgattam a virágokat. Jajj olyan szép. Végre itt a tavasz! Mondjuk nem tudom ti hogy vagytok vele de reggel nagyon fáztam, szövetkabátba mentem. Ha jól hallottam valahol még minusz volt. Hát igen, ilyen ez az április, bolondos.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése