2012. április 1., vasárnap

Szombaton dél fele kelt Édes, így én sem tudtam már vissza aludni. Korainak éreztem nagyon, nem csoda a hajnali 6 után... De nagyon cuki volt, ágyba kaptam a reggelit.:) Néztük a tv-t kicsit, sikerült mind a kettőnknek bealudni. :D Olyan 2-3 órát aludtunk. Hmm, de jó volt! Aztán X-boxoztunk kicsit. kipróbáltam a prince of perzsiát. Ezer éve ki akartam próbálni. :) Aztán Édes játszott még kicsit. Majd megnéztük a csillagszületiket.

Estére lejött a Woman in black. Feliratosan volt fent. De megnéztük ennek ellenére. Hát én eléggé féltem miközbe néztük, pedig én nagyon válogatós meg kritikus vagyok horror film téren. Nos ezt a filmet nagyon eltalálták. Érdemes megnézni. De nem javaslom egyedül egy sötét szobában.:) Film után néztük a south parkot, meg family guyt. Aztán szép lassan elaludtunk. Szegénykém megint matracon aludt..Ezen az egyszemélyes ágyon nem férünk el ketten hiába. De elvileg ma megérkezett a francia ágy. Remélem sikerült megoldani. Dejó lesz! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése