2012. április 1., vasárnap

Friday Party

Pénteken alig tudtam elmenni a buszmegállóig. Annyira fújt a szél és ráadásul a szakadt az eső is. A kettő együtt szörnyű. Mert hiába használod az esernyőt...szét ázol, meg kitöri a kezedből a szél. Volt ám káromkodás magamban.:D  Aznap 5 óránk volt, alig vártuk hogy mehessünk haza. A 12:40-es busszal mentem haza. Gyors készülődtem és jöttem is be vissza Bajára. (Sajna nincs képem a hétvégéről, nem volt nálam a gép) Találkozóm volt Hermivel meg Erikkel. Aznap nem taliztunk édessel mert hivatalos volt nádudvarra egy osztálybuliba.:/ Erikkel meg Hermivel elmentünk a déribe és whiskey-kóláztunk.:) Nyamm. Be is csiccsentettünk, ez volt a cél.:D Rég ittunk már. 7-re megjött Dóri is. Ő elhívta egyik bnőjét Noémit. Aki mellesleg tök jó fej. Később ők elmentek tescohoz. Így mi beültünk a Centrálba, addigra szkadt az eső. De Eriknek is meg Herminek is 10kor menniük kellett, mert ment a buszuk. Így megvártam Dóriékat....húú aztán ittunk ismét.:D 11re már nagyon jól éreztük magunkat. Elindultunk pubba.
Éjfél után már nagyon sokan voltak és kezdődött a parti.:) Megjött Dj Lennard. Húú nagyon jó zenéket nyomott. Ha lesz még tuti elmegyek megint.:) Kezdetben alig lehetett elférni a táncparketten. De nagy nehezen sikerült megszokni. Találkoztam csomó ismerőssel. Fú nagyon jó kis este volt. A végén csak Noémi és Én maradtunk. fél 4 fele elmentünk pizzázni.Aztán elkísért a buszmegbe én pedig vártam Édest, hogy megjöjjön az első busszal. Jaa és Kicsim olyan aranyosvolt. Rengetegszer felhívott, hogy elmondja mennyire szeret, meg, hogy hiányzom neki és hogy nélkülem nem olyan jó bulizni.:) Megzabálom! Aztán megjött, elindultunk gyalog haza, addig meséltünk egymásnak. Hű, jó volt hazaérni ls bedőlni az ágyikóba.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése