2012. április 22., vasárnap

ill...

Bocsi, hogy nem írtam, meg nem adtam magamról életjelet. De sajnos Péntek este elkezdett fájni a hasam. Épp, hogy hazaértem éjjel...bedőltem az ágyba, aztán arra keltem fel, hogy nagyon rosszul vagyok. Hányingerem lett meg stb...:/ Valami nagyon nem esett jól a gyomromnak. Egész éjjel nem aludtam semmit. Szombaton meg ugye rendezvényre kellett volna mennem, de anya nem engedett, meg igazából a gyomrom sem volt valami jó állapotban. Diétáztam...Pedig pont halászlé volt aznap...
Egyébként meg tegnap Márknál voltam este. Addigra már jobban lettem.  Átjött Peti meg Gábor. Aztán mikor elmentek néztük a Csillag születik-et. Édes hülyéskedett és annyit röhögtem.:) Szeretem ezt a majmot.  Ma 10 fel keltünk, már sokkal jobban vagyok, de azért megpróbálok figyelni a gyomromra. Nemrég értem haza. 5 fele kimegyek a Bosziba találkozok Zolival meg Pepével. Már rég beszéltem a pajtikkal, szóval itt az ideje. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése