2012. április 10., kedd

Kabinet

Tegnap elfelejtettem...a Hétfőről annyit, hogy délelőtt kaptam egy pohár jó hideg vizet. Úgyhogy meg volt a locsolás.Édes kicsit eltévedett, előbb locsolt és aztán kérdezte, hogy szabad-e locsolni.:D Nem baj! :D Nem hervadtam el. Itthon apu meg batyi az ajtóba várt, de hála az égnek ők parfümmel vártak.:) Ma nagyon nehéz volt felkelni. Nem akartam elhinni, hogy már ennyi az idő. látszódott a lehellet kint, szerintem simán minusz volt megint.:/ Ma kabinet volt. Első felében főztünk. Én rozmaringos pulykaragut főztem, ami nekem nagyon ízlett, kicsit sós lett de a tanárnőnek a szája ízét pont eltaláltam, így kaptam rá egy 5öst.:) A többiek még csináltak magyaros gombóclevest, meg csokoládéfánkot.:) Nyamm. 

 Délben átöltöztünk és átmentünk pincér kabinetre. Angolba felszolgáltuk az ételeinket. Meg én kávét is szoltáltam fel. Tanár úr leosztályozott minket. Kaptam két 5öst, juhúú.:) Aztán elpakoltunk, elmosogattunk, majd írtunk röpdogát...:/ Nem tanultam rá semmit, meg nekem másból is kellett írnom, mint a többiek, mert nem volt meg az előző órai anyag. De mint kiderült arra is kaptam egy 5öst szóval ma nagyon jó napom volt.:) 
Suli után Flórával meg Timivel flangáltunk, volt még 3/4 óránk a buszig. Elmentünk bérletet venni, meg benéztünk egy-két cipős boltba. Atya ég...már a saruk is kint vannak. Hazajöttem a buszommal, itthon vacsiztam, beszélgettem anyuval, majd nekiálltam edzeni ismét. Ma 45 percet csináltam, de úgy érzem elég is volt, nagyon elfáradtam. Most töltöm le a Jim szerint a világ 1. évadját, alig várom, mert nagyon szeretem ezt a sorozatot. :) Aztán jöhet egymás után a többi sorozat. Így jártam anyátokkal, életem értelmei...stb.. Szép estét! 

2 megjegyzés:

  1. Egyébként milyen suliba jársz?? imádok főzni-sütni, kikapcsol, és elvarázsol... látom, te ezt tanulod! Már nagyon megbántam, hogy én annak idején nem ilyesmi sulit választottam. Bár az óvónéniskedés sem rossz ... :)

    VálaszTörlés
  2. Én technikumra járok, 2 éves képzés, a neve vendéglős, ami azt jelenti, hogy ezzel a papírral ilyen középvezetők lehetünk, egy részlegnek a vezetői. Persze a vendéglátásról szól, ezért tanulunk szakácskodás pincérkedést meg cukrászatot is.:)
    Az óvónéni is jó szakma, nekem nagyon tetszik, de nem lennék az.:D Édesanyám dajka. :)
    Figyelj még van időd tanulni! :)

    VálaszTörlés