2012. április 12., csütörtök

Pesti kirándulás :)

Tyű de fáradt vagyok! A tegnapról nincs nagyon mesélni valóm, találkoztam Kicsimmel, elmentünk hozzájuk, néztünk neki a deichmannba cipőt és így ennyi ami említésre méltó. Ma pedig mentünk Pestre valami szakmai kiállításra, nem tudom mi pontosan a neve, de ilyen országos. Volt verseny a szakmai legjobbja címért. Meg a sulikról voltak bemutatók, meg ilyen standok. Na de reggel 8 kor indultunk....:D A képen Timi-Én-Brigi
 Kapott mindenki ilyen csomagot, amibe volt kaja meg innivaló.:) Tök jó cuccok voltak benne. El is fogyott majdnem minden. (szenya, kakaós csiga, két csoki, banán, alma, barackos üdítő, ásványvíz)
 Az út odafele jó volt, sokat hülyültünk. Délre értünk oda. Tanárbá megmondta h 2 óránk van aztán találkozó. Fasza össz vissz 2 óránk volt nézelődni. De voltak nagyon jó programok. Még maradtam volna sokáig.:/
Szakácsok, ezerrel zajlott a verseny.
 Pincér részleg/díszterítés
 Ultraszuper kütyü, amitől elált a szavam, ez egy nagyon komoly kis gép volt.:) Ja jobbra pedig a cukorcsoda.:)



negyed 3 kor indultunk is haza. Szóval nagyon hülyén volt ez megszervezve.Rövid  volt...csak utaztunk...a hazafele út már nagyon fárasztó volt..Alig vártuk h hazaérjünk. De azért jól éreztem magam, de most megyek mert nagyon fáradt vagyok agyilag.:) Nah sziasztok drágaságaim! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése