2012. április 24., kedd

Kellemes laza Kedd °

Ma kabinetes napunk volt. Szakács részén a mai feladatom a desszert elkészítése volt, ami a tétel szerint aranygaluska tejsodóval. Nem örültem neki, mert tudtam, hogy macerás lesz.:/ Jobban szeretek főzni mint sütni bármit is...De azért sikerült, tnő is segített néha meg a pajtik is szóval jó lett.:) 5öst kaptam rá. Aztán 11 fele el lettünk engedve mert nem volt Romfa tanárbá, így elmaradt a pincér kabinet. ^^ Mindenki örült neki. Körpadnál még beszélgettünk a lányokkal, majd elmentem Cserjésbe. De nem írhatom le miért mert hátha Márk éppen elolvassa a blogom.:) Holnap lesz a névnapja a Drágaságomnak.  Aztán szépen lassan elsétáltam a turiba. Gazdagabb lettem ezzel a kis tavaszi kabáttal. ( 315 Ft)
Turi után leültem kicsit egy padra és nézelődtem, mert volt még 1 órám buszig. Aztán meguntam, felmentem a Keletibe nadrágot próbálni, mert lassan azt is veszek. Már alig várom, hogy megkapjam rá a pénzt.  Ezer éve nem vettem nadrágot....nincs pénz ez van. :/ Elegem van amúgy nagyon ebből a helyzetből. De ez van el kell fogadnom. Hazajöttem, elkészítettem az ajándékot, elnyerte végleges formáját.:) Remélem tetszeni fog neki holnap. Aztán sütöttem krumplit meg hagymakarikát, most ettem nemrég, lassan pedig edzés. :) Szép estét kedves olvasók! 

2 megjegyzés:

  1. Itt is gratulálok az 5-öshöz! :-)

    Jó kis tavaszi kabátot találtál magadnak!

    Márknak holnapra Boldog névnapot! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Igen nekem is nagyon tetszik, pláne, hogy ilyen olcsón kijöttem.
      Köszöni szépen! Boldog volt! :)

      Törlés