2012. április 26., csütörtök

Márk♥

Szerdán 5 óránk volt, a hangulat eléggé ramaty volt, eltért a megszokottól. Talán a front miatt, tegnap délelőtt még elég sokszor volt beborulva az ég. Délutánra olyan szépen kisütött a nap.:)  Suli után elmentem Gilihez a hambiba, ott vártam meg Édest, akinek tegnap volt a névnapja. 2 fele oda is ért, ettünk egy bélszínes kiflit, aztán mentünk hozzájuk. Megkapta a névnapi ajándékát, ami két kép volt saját készítésű kerettel. Sajnos pénzem nincs ezért próbáltam valami jó, de mégis olcsón megúszható ajándékot kitalálni.:
A lényeg, hogy örült neki a drága. Tvztünk, Tekkeneztünk, szeretet, békesség.  Kitalálta, hogy aludjak nála, de nekem nem sok kedvem volt, mivel se ruhát nem vittem, se felszerelést, semmit...:D este sütöttünk krumplit meg volt rántott máj. Aztán anyukája rávett, hogy aludjak ott. Így végül ott maradtam, de nem bántam meg.:) Elvoltunk, de elég korán bealudtunk...Ma úgy sétáltam be a suliba, azt hitem meghalok mire beérek, magassarkú volt rajtam, hát el tujátok képzelni...45 perc volt mire odaértem. A mai nap nagyon laza volt, kaptam egy 5öst vendéglátásból.:) Nemrég értem haza, nemsokára edzek, a tegnap elmaradt ugye. Holnap végre kezdődik a hosszú hétvége, alig várom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése