2012. április 9., hétfő

Szombat- Irány Baja

Péntek este még kimentünk a bosziba. Olyan 8 óra körül.Kint volt Joci, Ádi, Pepe meg Édessel mi ketten. Iszogattunk, néztünk youtube-os hülyeségeket, beszélgettünk. Lazulós kis este volt, sokat röhögtem ismét.:) Éjfél után jöttünk haza. Itthon még elkezdtük nézni a Csúcshatás című filmet. Amin én sikeresen bealudtam. Jól van na! Cica simogatta a hátam és én attól kikészülök, annyira szeretem.:)
 Szombaton 11 fele ébredtünk, Mancinéni ismét felkiabált minket...Kicsit, sőt nagyon süket a néni és mikor jön át...nem semmi mit le tud kiabálni.  Anyu már főzte a birkabörit, de annak még kellett idő, így ebédre a tipikus húsvéti kaját ettük.:) Nyami, szeretem a húsvétnak ezt a részét! Tojás, sonka, kolbász, hagyma, torma, zöldségek..Hmmm, nyami. 


Délután néztük a tv-t kicsit, aztán elkészültem és bementünk Bajára. Édesemnél nem voltak otthon a szülők. Tele volt gyerekkel a ház. Ot volt Erik az unokatesójuk, meg Récsöl barátja Martin. És persze otthon volt Szani meg Ricsi is.:) Kitaláltuk, hogy este nézzük közösen a csillag születiket. Így is volt, te jó ég mennyi idióta van a világon.:/ :) Aztán megnéztük a fekete ruhás nőt ismét a többiekkel. Ment az ijesztgetés.:P Gyártottam mindenkinek szendvicset,aztán a film után mindenki bement a szobájába. Mi Kicsimmel south parkot néztünk, de nem sokáig mert beájultunk mind a ketten.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése