2012. április 6., péntek

Ma 11kor keltünk. Kicsit még lustiztunk az ágyba.:) Anyu már a konyhában ügyeskedett, apu elment a halért. Én is felöltöztem, megterítettem, elintéztem a sütit. Aztán dél fele jött Icu meg Józsi.:) Apu feltette a halat, az idő engedte, hogy az udvaron bográcsba főztük. Úgy sokkal sokkal finomabb! Mire kész lett már nagyon éhesek voltunk. Jól beettünk, aztán még volt rétes is.Húú.:) 




Délután voltunk batyival kocsikázni kicsit. Ki mentünk a szigetbe, megnéztük a Ferenc-csatornát. Láttunk siklót, ami éppen próbálta benyelni az egeret. Brutális volt, de megzavartuk és elillant. Megittunk egy energia italt a bosziba és jöttünk haza. Most bepótoltam a lemaradt posztokat, este pedig megyünk ki a faluba ismét. Kellemes húsvéti ünnepeket kedves olvasók! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése