2012. május 13., vasárnap

Hétköznapok

Még mindig nem jó a netem, amit bátyámnak köszönhetek, mert nem érdekli hogy nekem nincs netem neki van azt jóóvaan. de bezzeg  ha az ő gépével lenne ez már rég jó lenne. Na de nem mérgelődök. Csütörtökön ne történt semmi extra találkoztam suli után Édessel, elsétáltunk hozzájuk, jött két osztálytársa Kornél és Máté. Azért jöttek,hogy segítsenek megcsinálni a kick box versenyről hátramaradt papírmelót. De nem sokat voltak sajna. A felét megcsináltuk. Később átjött Szabi meg a Húga. Tekkeneztünk meg beszélgettünk.:) Aztán kivittek a buszmegbe a 20.20-al jöttem haza szóval jó későn...
 Pénteken másik teremben voltunk az érettségi miatt. Egy normális óránk volt....az első. A többin nem csináltunk semmit, mert sok tanárunk a Jánoskaeresztésre készült. így össze vissz 4 óránk volt és nem csináltunk semmit, sok értelme volt bemenni ismét..:D De elvoltunk játszottunk ilyen régi dedós játékokat. Piros pacsi, akasztófa stb.. Jó volt.:)


Basszus a bátyám gépén még a képszerkesztőm sincs meg...szóval bocs a képek minőségéért.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése