2012. május 13., vasárnap

Riddim Colony

Péntek délután kicsimmel benéztünk Petihez, aztán haza, ettünk, majd tvztünk meg játszottunk.:) 6 Fele kimentünk a béke térre, találkoztunk csomó ismerőssel, tök jó volt! Épp javában zajlott az utcazenész fesztivál. Engem csak a Riddim Colony érdekelt én már azt vártam egész este. Ők voltak az utolsó fellépők 10kor. Tavaly nyáron is voltak lent és én akkor nagyon megszerettem őket, azóta hallgatom a számaikat. Most akusztikus változatban játszottak és nagyon tetszett. :) Tavaly is én voltam aki odament és fotót kért szépen nem visongva..mint egyesek...akkor kicsit beszélni is tudtam velük. Idén is így volt, megkértek páran, hogy csináljak fotót, és persze én sem maradhattam ki. annyira meglepődtem mikor Ricsi(bal első) odajött hozzám és felismert még facebookról meg még múltkorról. Tök jól esett.:)Pár szót tudtunk is beszélni, aranyos. Hatalmas zenészek és emberileg is hatalmas tagok. :)



Hajnali 2re értünk haza, jó kis este volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése