2012. május 7., hétfő

Hétvége :) Péntek-Szombat

Elment ez a hét is...Hétköznap nem sok minden történt, vettem magamnak egy nadrágot...kész szenvedés volt, utálok nadrágot venni. Felsőt találok ezret, de nadrágot..pff, de bejött velem Édes a bácskába és találtunk egyet. Mondjuk azon is van még mit átalakítani. Csütörtökön lefutottam a 100m-t, hármas lett. Nos nekem az bőven jó, rövidek a lábaim...Sportolni szeretek, meg bírom a strapát, de a futás nem a kedvencem. Hiányzik is a kick-box.:( Na mind... Pénteken suli után átsétáltam Kicsimhez mert neki csak 3 órája volt a ballagások miatt. Ott volt Pepe, meg Fejes. X-boxoztak. Nagyon meleg volt basszus....Mikor elmentek, megnéztük az Alvin és a mókusok 3at. Este pedig a megasztárt néztük, meg elvoltunk.:) Szombaton szinte csak ketten voltunk otthon. Rendet raktam náluk, pihiztünk, úgy volt, hogy este lejövünk Dávodra, de meggondoltuk magunkat, mert kiderült, hogy Petinek koncertje van Strongban. Elkészültük, majd biciklivel lementünk 9 körül. találkoztunk Szabival meg a hugával, Szepivel, Milánnal..stb stb. :) Csocsoztunk, söröztünk, hallgattuk a koncertet. Jó kis este volt. 

Éjfél fele vettük haza az irányt, mert én már nagyon álmos voltam. Találkoztunk Ricsivel meg Erikkel. Cseréltünk biciklit, jól jött mert amivel én mentem azon nem voltvilágítás..:$ Találkoztunk is egy rendőrbácsival...ilyen gyorsan még nem pattantunk le a bicikliről..xD Vicces volt, de megúsztuk. Néztük még a family guy-t aztán alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése