2012. május 7., hétfő

Hétvége :) Vasárnap

Vasárnap még nagyon hétvége érzésem volt, mert bennem volt a tudat, hogy Hétfőn szünet van még. Kicsimtől kaptam ágyba reggelit^^. Később pedig hozott krémet és kaptam egy naaagy masszázst. A nyakamtól egészen a lábujjamig. :) köszönöm szépen még egyszer Édesem, nagyon jól esett. Utána sokkal fittebbnek éreztem magam. Délután hazajöttem, gyorsan átöltöztem, szedtem anyucinak virágot, de sajna épp nem voltak otthon. Aztán rohantam vissza Bosziba, mert kint várt Zoli meg Pepe. Később Brigim is csatlakozott, de sajnos nem sokáig volt. Kimentem Kicsim elé a buszmegbe, olyan negyed 8 fele ért ki. Addigra Batyi is megjött. Ettünk, ittunk, szotyiztunk, hülyéskedtünk, csak kezdett kicsit hűvös lenni.


Beborult az ég rendesen...Zoli meg Pepe haza is mentek, mert féltek, hogy eláznak, meg már régóta kint voltak. Így hárman maradtunk. Később Joci is kijött. Egészen fél 1ig kint voltunk. Ez is egy jó este volt, sokat nevettem. Jaa és megkaptam Zolitól a fülesem, amit nagyon szépen köszönök. Végre nem a számítógéphez való mikrofonos fejhallgatóval nyomulok majd a buszon.:) Anyák napjáról még majd teszek fel egy külön bejegyzést később. Most itt van még Márk, de lassan megy a buszhoz, szóval még jelentkezem. Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése