2012. május 28., hétfő

Kellemes hosszú hétvége :)

Legutoljára Pénteken jelentkeztem. Szombaton átjöttünk Dávodra egy késő délutáni busszal. Vacsoráztunk, majd elkészültem és kimentünk a Bosziba. Kijött Zoli, Pepe, Brigi, Niki, Batyi, Feri meg még pár ismerőssel is találkoztunk. Aznap este buli volt, a szokásos chriss cole meg a Tasi és a többi. :) Én pozitívan álltam hozzá a bulihoz, de nagyon kevesen voltak, így mi sem fizettünk be, inkább kint ittunk meg beszélgettünk. Egészen negyed 1ig, jó kis este volt. :)
Vasárnap úgy volt, hogy filmezünk meg pihenünk és majd este kimegyünk a faluba. Hát nem egészen így alakult. A filmezés megvolt, de a pihi nem nagyon. 3 fele kihívott minket Martin. Később csatlakoztak hozzánk Fefe, Anett, Zoli, Vida, Joci, Peti, Ági. Nagyon jó kis este kerekedett...úgy volt, hogy nem leszünk sokáig, de olyan jót elbeszélgettem a csajokkal, meg a fiúk is elvoltak..hogy fél 11 fele értünk csak haza. Megnéztük a Man in black 3-at, aztán alvás.:)
A képek még a Pénteki Malomról vannak. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése