2012. május 28., hétfő

Eső után

Ma még itt volt Édes délután ment haza és most megint rossz lesz újra egyedül aludni, ezalatt a pár nap alatt megszokom, hogy vele alszom és ilyenkor tök rossz. Pont mikor elment elkezdett szakadni az eső, dörgött az ég. Ki is nyitottam az ablakom és a fotelből takaróba bújva néztem és hallgattam az esőt. Bentről olyan jó.:) Eső után kimentem megszeretgettem Lunát, aki már nagyon kerekedik a kiscicáktól. Majd hátramentem a kertbe, lassan már borsót is lehet szedni, a krumpli is szép, a hagymáról ne is beszéljünk, a ribizli is kezd érni, és az eper is, így szedtem egy tállal.:) Nyami nagyon finom volt! Holnap ismét lehet szedni egy adagot. Holnap meló lesz, de remélem lesz elég erőm jelentkezni. 
Jó éjt kedves olvasóim!Sok sok puszi nektek! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése