2012. május 24., csütörtök

Két zúzós nap...

Szerdán ismét szét áztam...suli után találkoztam Édessel...a sugó hídnál. Közben pedig rám szakadt az ég, akkor esett a legjobban, gyerekek zivatarban az esernyő semmit nem ér..:D Kicsim is elázott nála nem volt esernyő. Kisétáltunk a vízitelephez, ott buliztak az osztályával. :) Nem sokáig maradtunk  mert már fáztunk és hazajöttünk, az utolsó előtti busszal támolyogtam haza. :)
Na de a mai nap, te én olyan fáradt vagyok. Szóval ne számítsatok nagy bejegyzésre. Tegnap bejelentették, hogy ma rendezvény lesz és hogy egész nap felszolgálunk. Így is lett, jöttek a borkóstolóra a bizottságok. 70 fő volt minimum... Én reggel 8-tól délután fél 3ig csak fel és le mentem a lépcsőkön és cipeltem fel az új bort a kósoltat pedig le....el is estem a lépcsőn...akkorát estem, tök fáj a kezem még mindig, de megcsináltam ennek ellenére...kemény vagyok bszki..!!!:D Utána elpakoltunk mindent a termekből...aztán volt egy ebéd a vendégeknek, ettünk mi is, majd a pakolásról már ellógtunk, mert már megmozdulni nem tudtunk. ÉS még el is sétáltam Kicsimhez, mert itt alszom nála. Hulla vagyok, de örülök, hogy túl vagyok rajta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése