2012. május 29., kedd

Munkahelyi gyakorlat

Ma hajnalban többször is felkeltem..egyszer hajnali 4 fele. Megnéztem az időt és mikor meglátta, hogy még csak négy olyan jó érzés, volt, hogy még aludhatok tovább.^^ Annál nincs is jobb  a hétköznapokban.:D Aztán megint feleltem 6 fele...oh van még egy órám, de jó. Ismét tök jó érzés...aztán fél 7kor már nem bírtam tovább aludni, de azért még adtam az érzésnek, amíg nem csörrent meg a telefonom ébresztője, addig még nyomtam az ágyat...csak már nagyon kellett pisilni. :$ :D Anyuval 8ra mentünk, a mai munkám nagyon unalmas volt. Lasange volt az második, azt élveztem mikor csináltuk, de aztán beállítottak kenyeret darálni (zsemlemorzsát csinálni) na az volt a halál. Egész délután azt csináltam, persze nem haltam bele nem azért mondom, csak még az orrom is lisztes volt.xD De egyébként meg jól éreztem magam jó nap volt a mai. Előbb el is jöhettem. Itthon vacsoráztam, megjött anyuci, meg apu is itthon volt, beszélgettünk, majd elmentem biciklizni egyet. :)

Nagyon jól esett, pedig csak egy kicsit bicajoztam. Most megyek és befejezem a tegnap elkezdett Tükröm tükröm című filmet.:) Eddig tetszik. Holnap pedig találkozom Liával Hermivel Erikkel meg Bogival, dájólesz!! :) 

1 megjegyzés: