2012. június 21., csütörtök

13. teljesítve :)

Kezdek hozzászokni, hogy dolgozom hétköznap. Mára már teljesen lenyugodtam, nincs bennem a hiszti, hogy nincs kedvem, meg hogy fáradt vagyok. Sőt vidáman ébredek...7kor... :D Ma is nagyon meleg volt a konyhán, remélem jön már valami lehűlés, mert ezt a 40 fokot nem lehet bírni. Ma korán eljöttem a munkahelyről, mert évzáróra kellett mennem. Hazajöttem, ebédeltem anyucival, elkészültem, csinosba vágtam magam, amibe megfőttem mire kiértem a buszmegbe. Jaa a buszon 50 fok van ilyenkor kb... A körpadnál várt Petrus csak mi ketten jöttünk el évzáróra. Engem osztályfőnök leküldött a díszterembe. Nem értettem miért. Aztán kiderült, hogy a jeles tanulmányi eredményemért(4.7) pénzjutalmat kapok. Kikerekedtek a szemeim, nagyon örültem neki. :) Hazafele buszon találkoztam Klaudiával, akivel már ezer éve nem találkoztam és tök jót beszélgettünk, remélem összejön majd az osztálytalálkozó idén! :) Anyunak elmeséltem , meg megnézte a bizit és büszke rám és olyan jól esik és és jajj. :) Happy!



1 megjegyzés: