2012. június 20., szerda

Ma rohanós napom volt, mivel reggel dolgozni voltam. Iszonyat meleg volt a menzán..fúúú, rendesen ránk jött a kóma.:D Munka után szaladtam haza, gyors lezuhanyoztam, elkészültem volt rá 30 percem..:D Aztán rohantam a buszhoz, Anett odaadta a rúzsom, amit rendeltem az avonból, nádzson jóóó :) Buszon majdnem bepisiltem...annyit ittam a nagy hőségben, hogy volt baj míg Bajára értünk.-.- Biztos nektek is volt már ilyen. Édes már ott várt a körpadnál, beültünk Stellába kicsit, elmentünk Kínaiba vacsizni, sétáltunk egy jó nagyot, voltunk náluk is egy picit és huss el is ment a napom. :/ Holnap pedig évzáró lesz, szóval csinosba vágom majd magam és irány a jól megérdemelt bizonyítványért. Jó éjt nektek! Remélem jól telik a szünetetek! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése