2012. július 18., szerda

A nyári gyakorlatot 180 órában(90 szakács-90pincér) teljesítette

Kedden volt az utolsó munkanapom. Emlékszem az elején, hogy vártam és olyan messzinek tűnt. És most meg itt vagyok és nem kell mennem dolgozni. Tegnap is olyan fura volt beszéltük az étlapot és én is agyaltam, hogy hú arra majd elő kell készülni meg stb...pedig nem is kell már. Azért már annyira megszoktam, meg mindenkit megszerettem és fura lesz, hogy nem találkozok velük minden nap. Annyit hülyéskedtünk, persze voltak mélypontok mikor mindenki fáradt és haza akart menni.:D De mindig sikerült átvészelni a 8 órát vidáman. :)
Erzsike
 Anita
 Marika



 Egy csoportkép( A jobb szélén Johanna, akit még nem mutattam be)

 És az ovisok, akik nagyon rosszak(néha), de  a szívembe is lopták magukat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése