2012. július 18., szerda

Ez Hétfő

A hétfőről mesélni valóm annyira nincs, mert ilyen nyugis nap volt. Persze 8-tól munka, aztán hazaértem és kiültem macskázni. Adtam nekik enni. Már esznek, de csak tejet meg levest, amit nem kell rágni, mert még kicsik a kemény kajához. :) Megzabálom őket, annyira aranyosak. Egész nap csak esznek alszanak(rengeteget), játszanak. Tiszta jó lehet nekik.:)

 Hétfőn milánói volt a konyhán. Egyik kedvenc ételem. :)



 Anyuval minden egyes nap óra hosszakat beszélgetünk a hintaágyon. Szeretem nagyon !
 Ezt a rózsát anyu kérte, hogy fényképezzem le neki. Nagyon szép, és még mennyi ilyen van a kertünkben.


Este pedig kimentem a Bosziba. Pepe hívott. Ott volt Zoli meg Brigi is, de sajnos Brigi nem sokáig, mert mentek szántóra. :/ De azért mi zárásig (11) ott voltunk....csupakabraa :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése