2012. július 15., vasárnap

Bajai Halfőző Fesztivál 3. nap

Szombaton van a fő napja a halfőző fesztiválnak. Ilyenkor este az emberek összeülnek és mindenki halat főz. Nekünk is volt két asztalunk, de mi nem szoktunk kint főzni, hanem csak inni megyünk oda a barátokkal. Én aznap délre mentem dolgozni a polgármesteri hivatalba. A VIP vendégeket szolgáltuk ki. Svéd asztal volt nekik, meg italpult. Este fél 6ig voltam ott, aztán eljöttünk, mert még el kellett készülnöm az estére.:) Mikor végeztem, visszabicikliztem Kicsimhez, ettem pár falatot, fürdés, stb...fél 8 fele értünk ki a Béke térre. A többiek is lassan csatlakoztak hozzánk.  Előszőr: Peti, Reni, Cingi, Gábor. Később jött Szabi. Aztán András és Virág velünk voltak egy darabig. 10 Fele Zoli, Ádi, majd Árpi és Szandi. Nem sokkal később Szepi,Tomi, Kata, Kriszta, Gergő, Milán...annyira jó volt, ezerrel ment a csacsogás, ivászat, éneklés. Nagyon jó volt a hangulat.:) Zolival elmentünk lufit venni, meg világítós ördögszarvat. Mindig is szerettem volna.:) Éjfélkor tűzijáték volt, ami ismét nagyon szép volt.^^ Aztán megjött Jasee és Oreskó, na velük elmentem a nagy színpadhoz és táncoltunk egy akkorát, hú de jóó volt! :) Ment a bugi meg a twist. Olyan 4 óra fele jöttünk haza, mert már nagyon fáztunk és fáradtak is voltunk. 
Ez volt az eddigi legjobb halfőzőm! :)
Bocsi hogy csak ennyi kép van....lefoglalt a jó társaság.:)






 Ezek pedig az ajándékok, amit Édestől kaptam. Egy gyönyörűséges pillangós lufit, ami még mindig a plafonomon van! Egy baglyos nyakláncot és rózsát.Köszönöm Drágám, igaz nem kellett volna, de nagyon jól esett! :)


 Ez pedig a kártya, amivel rohangáltunk a városban. Még a hivatalban kaptuk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése