2012. július 13., péntek

Csütörtök-csajszik-halfőző/1

Tegnap találkoztam Hermivel meg Bogival. Úgy volt, hogy jön Lia is, de sajnos közbe jött neki valami fontos. :(  De sokszor felemlegettük a beszélgetés során.."emlékeztek, amikor..." :) Voltunk a téren hallgattuk a muzsikát, mert csütörtökön elkezdődött a bajai halfőző fesztivál. :) Találkoztunk csomó ismerőssel például Ritussal is akinek nagyon örültem, jó volt dumálni egy kicsit. :) Csajokkal elmentünk Centrálba mert a pisi nagy úr! :D Ha menni kell hát menni kell. Ittunk egy sört, és olyan jót beszélgettünk hogy csak na. Nagyon kellett már ez a csajos nap. <3






10 fele találkoztam Édessel és lementünk a Szigetbe, mert  a Soproni sörsátorban koncertek voltak. Lényegében Szabi miatt mentünk le, mert ők is felléptek Feromon néven. Jó volt, csak iszonatosan fáradt voltam már hajnali fél2kor...És ma 7kor keltem..Voltam suliban előkészülni a holnapi rendezvényre, ott is dolgozom délután. Ma este megyünk Ocho Machora. ^^ Várom, de a holnap estét jobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése