2012. július 13., péntek

Séta

Szerdán munka után csinosba vágtam magam és bejöttem Bajára. Édessel a buszmegállóban találkoztunk. Úgy volt, hogy valami oltári nagyot fogunk vacsizni a malomban...de egyikünk sem volt annyira éhes a meleg miatt. Így elmentünk inkább fagyizni egyet, aztán vettünk inni, leültünk a béke téren kicsit..na és aztán megéheztünk:D Így vettünk egy-egy mexikói hambit és leültünk a dériben lakmározni. :) Tök jót beszélgettünk, elvoltunk. Aztán lesétáltunk a sugóhoz, találkoztunk martinnal meg grétivel, lesétáltunk a szigetbe is, majd elmentünk Gergőhöz és ott voltunk egy órát kb, legalábbis én mert én hazaindultam a fél 10-es busszal, mert jött a vihar. Igen pont elkapott és szarrá áztam, apu kijött értem a buszmegállóba hála égnek. Durva vihar volt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése