2012. október 28., vasárnap

Őszi szünet megnyitó

sziasztok! Végre itt a szünet!! :) Szombaton 4 órám volt, az is rövidítve, így már fél 11-kor jöttem kicsimhez. Kicsit rosszul éreztem magam, nagyon fájt a fejem, meg rázott a hideg is, így ledőltem aludni egy fél órát. Édes simogatta az arcomat, nem tudom hogy vagytok vele, de én imádom a simogatást, én szerintem macska vagy majom voltam előző életemben...Szeretem ha a hátam a kezem az arcom a tarkóm simogatják, vagy ha a hajamba túrnak. Mondom én kész majom vagyok. :D Na mind1 délután megjöttek Szepiék, mentek Airsoftozni, így egyedül maradtam, háháá de csak egy darabig, mert Katával megbeszéltük, hogy csapunk egy csajos estét. Csináltunk fényképeket, ittunk pezsgőt, majd megnéztük a Magic Mike-ot. Minden lánynak ajánlom a filmet. ;) De ha lehet ne a barátotokkal nézzétek! :D Gondolom értitek... Aztán sajnos a film vége előtt megjöttem a fiúk csapzottak szétázva. Ők x-boxoztak mi Katával pedig kiültünk a teraszra és beszélgettünk. :) Nagyon jó kis este volt! ^^











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése