2012. október 29., hétfő

Rakott burgonya ala Fanni

Annyira nyom ez a borongós idő, gondolom titeket is, na meg az óraátállítás...olyan korán sötét lesz és tök össze vagyok zavarodva. Na majd amikor télen 4kor már sötét lesz...Egyébként itthon pihentünk, segítettem Virágnak a főzésben, kirántottam a cukkinit amit hoztam, meg sütöttem krumplit és egy kis tartárt is csináltam. Este voltak itt Stegoék kicsit, meg Gábor is, de 9 fele el is ment mindenki, aztán Ricsi Márk és Én megnéztük a Grave Encounters című filmet. Fú nagyon kemény horror, ilyen szellemes kézi kamerás film, de ezerszer durvább a paranormal activitynél. Aki szeret félni nézze meg! ;) 
Ma pedig míg Virág és a többek nem voltak itthon, addig csináltam egy kis rakott krumplit. Most csináltam életemben előszőr, de finom lett. :) Nagyon egyszerű kaja és annyi minden extrát lehet bele tenni. Alapból krumpli, hagyma, kolbász, szalonna, szoktak még tojást is tenni bele de én nem szeretem...aztán ezeket rétegezem fűszerezem ízlés szerint majd a tetejére öntöttem tejfölt, amibe tettem egy két fűszert, ráadásként reszeltem rá sajtot és be a sütőbe. :) Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése