2012. október 30., kedd

Pajtik ♥

Tegnap este besétáltam a városba. Találkoztam Liával, Erikkel, Hermivel. :) Véégre, Liát már régen láttam, nagyon hiányzott már. Nem győzöm elégszer elmondani, hogy milyen szar, hogy ilyen ritkán találkozunk....A körpadnál volt a találka, majd mikor összegyűltünk elindultunk Daniel's-be.  Jó volt a hangulat, annyit röhögtem..."másoúmedve.." :D Kicsit rövidre sikeredett, mert mindenkinek volt valami dolga vagy ma mennek vissza Pestre, szóval 7 körül elindultunk buszmegbe. Erikék elhoztak félútig, így nem kellett annyit sétálnom. :)

 Lia nem volt valami fotogén, nem engedte, hogy fényképezzem. Mondtam neki, hogy akkor hogyan bizonyítom hogy ott volt? Erre lefényképezhettem a telefonját és a limonádéja maradékát...:D
Szval Lia:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése