2012. november 20., kedd

Ez ilyen

Sziasztok! Hát mit mondjak, elég rég volt frissítés. De sajnos nincs időm fényképezni. Egyszerűen sötétbe megyek és sötétbe jövök. Szinte nem is látok napot...A hétvégém nagyon jól telt, Pénteken pihiztünk Kicsimmel, olyan jó volt végre kettesben lenni, Szombaton elugrottam a közeli virágboltba, csináltattam anyucinak csokrot, majd Batyival lejöttünk Dávodra, ettünk finom kakaspörit, aztán elkészültem és kimentünk a bosziba. kint volt Fefe, Anett, Batyi, Zoli, Ádi, Pepe, egy kicsit Brigi is kinézett, szal egész jó este kerekedett. :) Mikor kezdődött a retrobuli, inkább hazajöttünk, mert nem voltak szimpatikusak az emberek...Megnéztük a twilight utolsó részét és aludtunk. :)
Vasárnap Kicsimmel visszamentem Bajára. Azért aludtam ott mert Hétfőn 6ra kellett mennem dolgozni az Ifi szállóra, és így elég volt a hajnali 3  helyett hajnali fél 5kor kelnem...Nem mindegy azért!
Nagyon rossz volt felkelni és elindulni a hidegbe, sötétbe. Vettem egy adrenalint, de az se segített, nagyon álmos voltam. A hídnál találkoztam Flórával, majd megjött Bandi is. 6-2-ig dolgoztunk...A nap végére már nagyon fájt a hátam, alig bírtam állni és éhes is voltam nagyon. mikor hazaértem , ettem, fürödtem és ledőltem aludni, olyan jóól esett, hogy csak na. :) Szóval gyerekek ez a vendéglátás kemény meló, de én szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése