2012. november 21., szerda

Kabinet

Ma reggel olyan hideg volt! Én már egy ideje szövetkabátba járok, és bőven elviseltem, csak előre félek, hogy mi lesz majd az ilyen mínusz 10 fokoknál....Amikor a szempillád is megfagy....Viszont egy kis havat már elviselnék, de csak keveset a látvány miatt. :) Hm...na mind1...Ma kabinetünk volt, amin sütiket csináltunk. Petrával ketten a stiriai metéltet csináltunk. Finom lett, pont jó volt az édessége is. Pedig kicsit megijedtem mikor megláttam, hogy Petra nagy könnyedséggel szórja a cukrot a masszába. :D Volt ezen kívül még pozsonyi kocka (mákos), vargabéles, túró gombóc. Kiderült, hogy nem lesz pincér kabinetünk, hanem az esti rendezvényre kell előkészülnünk, megterítenünk. Egyszerű, de szép lett. :) fél2 fele már itthon is voltam. Olyan jó érzés volt végre nem sötétbe hazaérni..^^ Tanultam, majd megjött anyuci és az egyik kedvencemet főzte: Milánóit! Szóval bevacsoráztam rendesen.
Nemsokára hétvége már nagyon várom!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése