2012. november 11., vasárnap

Hosszú, fárasztó hét

Nyugalom élek még! Kicsit rég jelentkeztem, nekem a Kedd már rég volt. :D Problémás egy hét volt. Reggelente apuval jártam be Bajára, olyan jó volt, elég volt felkelni 6kor 5 helyett fél 8ra pedig már bent is voltam Baján. Pénteken bennaludtam Kicsimnél, átjött Gábor, feljött egy téma, amiről 3 órán keresztül beszélgettünk. Aztán megnéztük a Voice-ot, már várom mikor kezdődik az élőshow, mert van egy kettő, aki nagyon tetszik, sok az egyéni hangszín. :) Jobb lesz mint az X faktor az tutifix...Szombaton 7 körül indultam Kicsimtől, mert úgy döntöttem gyalogolok a suliig, jól is esett az a reggeli séta. :) Na jó félúton utolért bicajjal és elvitt a Béláig...Suliba egész nap filmet néztünk, rövidített órák voltak, így délbe már végeztem. Elsétáltam Márkékhoz hála égnek anyukájáék észrevettek és be tudtam menni mert ő csak fél2kor végzett, addig meg nem akartam a hidegben állni. Segítettem főzni, megjött közbe Édes is, ebédeltünk, délután pihiztünk, majd este átjöttek Szepiék, meg Gábor, Szabi, szóval a szokásos banda. De nekem valahogy nem volt valami jó a hangulatom...Mikor elmentek, family guy és alvás. :) <3 Túl rövid volt ez a hétvége így...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése