2012. november 7., szerda

Kabinet

Néha olyan rossz kedv tör rám...Az időjárás miatt is meg a suliban történő dolgok miatt is :( Megkaptuk az új órarendet és borzalmas, mindezt azért változtatták meg, hogy "jajj több gyakorlatuk legyen, ez csak javukra fog vállni"...ja az hogy minden nap 8 óránk lesz, amikor nem akkor pedig dolgozunk az ifiben vagy a stellában és szarrá dolgozzunk magunkat este érünk haza és még tanuljunk is, mert hát vizsgázni is le kéne valahogy...na mind1 majd kemény leszek és kibírom valahogy. Ma kabinetünk volt, végre tudtunk főzni. hm nagyon sok finomság készült ismét, az én kajám speciál olyan sós lett....hogy kissé ehetetlen volt :D pedig én soha nem szoktam elsózni...:/ Na mind1 itt van pár íncsiklandozó kép. :)







4 megjegyzés:

  1. ahj bakker ennyi ételcsodát.. jöhetsz hozzám főzni ! :D

    VálaszTörlés
  2. szívesen elvállalom, már pattanok is a buszra :D meglepődnél milyen egyszerű ételek ezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nem vagyok egy konyhatündér, úgyhogy korrepetálhatnál :D

      Törlés
    2. Persze senki sem születik konyhatündérnek. :) Én nagyon féltem a főzéstől, de rájöttem, hogy nagyon egyszerű, ha bármivel kapcsolatban kérdésed van írj facbookon és leírom lépésről lépésre úgy hogy megértsd. :) Egyszer el kell valahogy kezdeni! :)

      Törlés