2012. november 5., hétfő

Szombat esti Vagabond :)


 Szombat reggel 7kor keltem, mert jöttek értem Árpiék. Elmentem velük vásárolni. Délre értem vissza Kicsimhez, le is dőltem aludni egyet. Sikerült egy bő másfél órát szundítani. Rögtön jobban lettem. :) Néztük a tv-t majd megjöttek Szepiék, meg Gábor. Én elkészültem és 8ra mentem be a városba. Lassan megjött mindenki, aztán lesétáltunk partra, bepusztítani a finomságokat, amit vittünk. :) (whiskey,vodka,pezsgő,bor...) a hangulat nagyon jó volt, annyit nevettem. Aggódtam az elején, hogy nem lesz meg a társaság egymással, de az elejétől kezdve úgy elvolt mindenki mindenkivel, hogy meglepődtem és megkönnyebbültem. :) 11 fele felsétáltunk Sziklába. mi lányok ingyen mentünk be.^^ Na meg nekem VIP jegyem is volt szóval... Na aztán 11-től nem volt megállás, egészen hajnali fél 4ig roptuk .:) Köszi mindenkinek, aki eljött..:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése